close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בשאיפה להצליח? אין לוותר על מחקר מילות מפתח

מערכת שורשט סיוון, תשפב08/06/2022

במאה ה-21 אין מצב לעשות צעד שכזה מבלי ליצור נוכחות ברשת – ברשתות חברתיות, כאתר אינטרנט, בלוג ועוד רבים

תגיות:
צילום: pexels
קידום אתרים הוא אחד התחומים הגדולים והכבדים ביותר שנחשף אליהם כל אדם שמחליט להקים עסק. כידוע, במאה ה-21 אין מצב לעשות צעד שכזה מבלי ליצור נוכחות ברשת – ברשתות חברתיות, כאתר אינטרנט, בלוג ועוד רבים. אחד האלמנטים החשובים בתהליך, הוא מחקר מילות מפתח שבמהלכו מאתרים ביטויים שיש להם פוטנציאל להביא תנועת גולשים אל האתר שלנו.

ביטויים אלו הם מה
צילום: pexels
שהגולשים מקלידים בשורת מנוע החיפוש כדי למצוא תשובות לשאלות, מוצרים ושירותים שהם זקוקים להם. אפשר לומר שהמטרה היא לעשות הכל כדי שאתר האינטרנט יופיע בתוצאות החיפוש (במיקום כמה שיותר גבוה) של אותם ביטויים שהגולשים מקלידים.

הכל על מחקר מילות מפתח
זה נשמע פשוט, נכון? למען האמת מחקר מילות מפתח הוא אחד התחומים הסבוכים והמסובכים בעולם קידום האתרים, שמורכב מתהליך שדורש מאיתנו לענות באופן מדויק על שאלות שונות שקשורות לאתר האינטרנט שלנו, ובאופן כללי פשוט לדייק את עצמנו ככל האפשר. למשל;
• מהם התחומים שבהם עוסק האתר שלנו?
• מי קהל היעד שאנחנו פונים אליו? האם מדובר בפלח אחד ספציפי או בכמה פלחי שוק?
• מה השירותים ו\או המוצרים שאנחנו מציעים?
• מה מייחד אותנו לעומת אחרים?

ברגע שענינו על השאלות הללו, מחקר מילות המפתח שנבצע יהיה הרבה יותר יעיל, כך שנוכל לכוון את עצמנו למילות המפתח המדויקות. למשל, אם אנחנו רוצים לקדם אתר שעוסק בבשמים, נרצה להיצמד לביטויים שעוסקים בתחום. למשל; בושם לאישה או בושם לגבר, בשמים יוקרתיים, בושם טבעי ועוד. כל אחד מהם, הוא משהו שהלקוח הפוטנציאלי שלנו יכול להקליד בשורת מנוע החיפוש על מנת להשיג את מבוקשו כשהמטרה שלנו – היא לגרום לו להיכנס דווקא לאתר שלנו.

התאמת הביטויים המדויקים ביותר לנו
מחקר מילות מפתח משלב הן את הידע שלנו על התחום בו אנחנו עוסקים והן כלים שיסייעו לנו לייעל את המחקר אפילו יותר. נסו לחשוב – ממה שאתם יודעים על הקהל שלכם, מה הוא עלול להקליד בשורת החיפוש כדי להגיע לאתר שלכם בסופו של דבר? במקביל, מומלץ גם להקליד את הביטויים הללו בעצמכם ולראות לאן הם מובילים, אם בכלל.


אופציה אחרת היא פשוט להיעזר באדם שמכיר היטב את עולם קידום האתרים, כזה שיקח על עצמו את המשימה להביא את האתר שלכם הכי רחוק שאפשר, ויוריד מכם את עול הזמן שתצטרכו להקדיש ללמידת התחום. למה זה טוב? במקום להתעסק בזה, תוכלו לייעל את הזמן ולעסוק בפיתוח מוצרים חדשים, שירות לקוחות מעולה וכל דבר אחר שהעסק שלכם צריך כדי להגיע רחוק אפילו יותר. גורם מקצועי גם יוכל להפוך תוכן דל יחסית לבעל ערך, עם רבדים נוספים של עניין שיגרמו לגולשים להישאר אפילו זמן רב יותר באתר שלכם ובתקווה, גם לנוע לפעולה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה